Als je het 2 jaar geleden gemist hebt dan is er nu een herkansing!
Om te beginnen moet je wel alle trappen naar boven maar dan kan je gelijk al genieten van het uitzicht vanaf de kerktoren.
Naar beneden gaat een stuk sneller want nadat je goed vast gezet bent aan een stevig touw roets je naar beneden en voor je het weet sta je op het schoolplein. Op dit plein staat overigens een touwparcours waar je nog een beetje kan afkicken.
En degene die in 2024 wel getokkeld hebben is het een vertrouwd weerzien dus dan kan je nog meer genieten van de adrenaline.
Deelname is overigens GRATIS en op eigen risico.